Støtt din lokale klubb!Støtt din lokale klubb!2017-09-18T22:00:00ZMange idrettslag utnytter ikke fullt ut den potensielle pengestøtten som ligger i Norsk Tippings grasrotandel. For å hjelpe idrettslag på vei mot en fyldigere klubbkasse gir vi her fem tips på hvordan verve nye grasrotgivere!
Slik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyrSlik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyr2017-09-10T22:00:00ZDet er igjen mulig for idrettslag og særforbund å søke om spillemidler til utstyr. I år skal 34,4 millioner kroner fordeles. Siden starten i 2003 er det fordelt cirka 243 millioner kroner til idrettslag og særforbund.

Nyhetsbrev idrettslagNyhetsbrev idrettslag2017-09-07T22:00:00ZDigitalt klubbkontor gir en enklere klubbhverdag og sikrer den verdifulle informasjonen som blir produsert for fremtiden.
Kravet om politiattestKravet om politiattest2017-09-04T22:00:00ZMange klubber henvender seg til oss for å få hjelp med ordningen for innhenting av politiattester. Derfor har vi laget en steg-for-steg guide slik at idrettslag kan spare tid ved å utvikle effektive og sikre rutiner.

80.000 kroner skal ut!80.000 kroner skal ut!2017-09-03T22:00:00ZGjør ditt idrettslag noe ekstra for ungdommene? Norsk Tipping og Norges idrettsforbund skal dele ut 80.000 kroner til idrettslag som ønsker å gjøre noe ekstra for ungdomsidretten. Helt frem til 24. september kan idrettslag søke om Grasrotprisen.
NIFs flyktningfond gjenåpnetNIFs flyktningfond gjenåpnet2017-08-20T22:00:00ZNorges idrettsforbund har gjenåpnet NIFs flyktningfond. To millioner kroner skal fordeles til idrettslag som ønsker å gjøre en forskjell for flyktninger i mottak. Søknadsfristen er 7. september!

Har ditt idrettslag husket momsfristen?Har ditt idrettslag husket momsfristen?2017-08-08T22:00:00ZFlere tusen idrettslag har fortsatt til gode å melde inn hvilke kostnader de har hatt til merverdiavgift ved kjøp av varer og tjenester. Fristen for å søke er tirsdag 15. august.
Overraskende klassemester i kogg 2017.Overraskende klassemester i kogg 2017.2017-08-06T22:00:00ZMed Helge Enebergs triste farvel i koggklassen og i Øyvind Ingebretsens fravær, var det helt åpent hvem som skulle bli årets klassemester i kogg. Overraskende ble det at det ble Jørn Jensen og Per Halvor Halvorsen ble stående øverst til slutt.