Støtteordningene for 2018Støtteordningene for 20182018-01-10T23:00:00ZNorges idrettsforbund har en rekke støtte- og tilskuddsordninger som er gunstige for idrettslag. I tillegg finnes det en rekke andre ordninger som genererer penger til klubbkassene landet over.
KlubbKontor + Teams = Alt i en løsningKlubbKontor + Teams = Alt i en løsning2018-01-01T23:00:00ZKlubbKontor er et chat-basert arbeidsområde. Det samler personer, samtaler, filer og verktøy på ett sted, slik at alle har umiddelbar tilgang til alt de trenger.

Idrettslag kan juble!Idrettslag kan juble!2018-01-01T23:00:00Z2018 blir et jubelår for alle idrettslag som mottar penger fra Grasrotandelen. Fra og med 1. januar økte nemlig Grasrotandelen fra fem til syv prosent noe som vil gi enda mer klirrende mynt i klubbkassene.
Klubben i mitt hjerteKlubben i mitt hjerte2017-11-09T23:00:00ZFra lørdag 11. november til fredag 24. november går årets Klubben i mitt hjerte-kampanje av stabelen.

Er du trener eller aktivitetsleder?Er du trener eller aktivitetsleder?2017-09-25T22:00:00ZNorges idrettsforbund i samarbeid med Høgskolen i Innlandet skal kartlegge kompetansen til alle trenere i norsk idrett for å innhente kunnskap om hvem trenerne er.
Støtt din lokale klubb!Støtt din lokale klubb!2017-09-18T22:00:00ZMange idrettslag utnytter ikke fullt ut den potensielle pengestøtten som ligger i Norsk Tippings grasrotandel. For å hjelpe idrettslag på vei mot en fyldigere klubbkasse gir vi her fem tips på hvordan verve nye grasrotgivere!

Slik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyrSlik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyr2017-09-10T22:00:00ZDet er igjen mulig for idrettslag og særforbund å søke om spillemidler til utstyr. I år skal 34,4 millioner kroner fordeles. Siden starten i 2003 er det fordelt cirka 243 millioner kroner til idrettslag og særforbund.
Nyhetsbrev idrettslagNyhetsbrev idrettslag2017-09-07T22:00:00ZDigitalt klubbkontor gir en enklere klubbhverdag og sikrer den verdifulle informasjonen som blir produsert for fremtiden.