Betatt av VindenBetatt av Vinden
Færder'nFærder'n
Skagen RaceSkagen Race

Betatt av Vinden

Les om Jan Einar og Iren i artikkelen "Betatt av Vinden" fra magasinet Det Skjer i Kragerø i linken over.

Her kan man lese om hvordan parret bruker Kragerø som utgangspunktet for både skjærgårdsturer og langturer i sin Bavaria 38. En inspirasjon for oss alle til å dyrke interessen rundt seiling mer en kun på årets beste sommerdager.

>>http://>>

Alle nyheter

Overraskende klassemester i kogg 2017.Overraskende klassemester i kogg 2017.2017-08-06T22:00:00ZMed Helge Enebergs triste farvel i koggklassen og i Øyvind Ingebretsens fravær, var det helt åpent hvem som skulle bli årets klassemester i kogg. Overraskende ble det at det ble Jørn Jensen og Per Halvor Halvorsen ble stående øverst til slutt.
En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.2017-07-31T22:00:00ZPå tross av elendige værprognoser, ble det arrangert tre fine seilaser under helgaes Galeiodden Pokalseilas.
God seiling av KSF i Seilsportligaen!God seiling av KSF i Seilsportligaen!2017-07-30T22:00:00ZDenne helgen ble 3. runde av Norsk Seilsportliga arrangert i Larvik. Kragerø Seilforening havner totalt på 11. plass etter god seiling og passeringer helt i toppsjiktet.
Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!2017-07-25T22:00:00ZSundseilasen 2017, som er et privat iniativ av Trond Serjersted Bødtker, ble en fantastsik opplevelse for alle som deltok. Hele 19 Terner stilte på denne fantastsik flotte dagen.
En strålende Skåtøy Rundt 2017.En strålende Skåtøy Rundt 2017.2017-07-23T22:00:00ZKragerø Seilforening er meget godt fornøyde med at 39 terner stilte til start i det 52. Skåtøy Rundt. At værgudene hadde forbarmet seg over arrangøren med et strålende vær, forsterket inntrykket om et kjempearrangement.
En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.2017-07-03T22:00:00ZJohannes Brekka og Sivert Lunøe Phil ble nr 6. i NM for Feva.
Kragerø Seilforenings «Seil-camp 2017»Kragerø Seilforenings «Seil-camp 2017»2017-04-26T22:00:00ZKragerø Seilforening (KSF) arrangerer også i år sin tradisjonelle samling for nybegynnere, og viderekomne unge seilere i alderen 8 til 15 år. Seil-campen starter tirsdag 4. juli kl. 10:00 og avsluttes fredag 7. juli og holdes på Saltneven.
ÅRSRAPPORT 2016ÅRSRAPPORT 20162017-02-08T23:00:00ZPublisert torsdag 09.02.2017