Seilcamp 2018

Send mail til E-post: lise.welo@.pwc.com.

Ved påmelding trenger jeg følgende informasjon (for nye deltakere):

Foresatt: Navn, mobilnummer og mailadresse til en foresatt,

Deltakeravgiften betales til konto 2708.10.57767.

Jolle treninger

Jollegruppa trener hver onsdag på Saltneven hele sesongen, og det blir arrangert felles transport fra Skrubben/Naper for de som trenger det.

Treningene annonseres på Facebookgruppen til jollegruppa, så følg med på denne:

Jollegruppa, Kragerø Seilforening

Alle nye og eksisterende jollegruppe medlemer er velkomne!

Kontaktperson:
Ståle Gundersen på tlf: 951 00 934 eller e-post

Om du er interisert i å begynne å seile, ta kontakt eller møt opp på treningene!
Seilsportliga

Kragerø Seilforening stiller lag i Norsk Seilsportliga.

For å lese mer om Seilsportligaen og følge med på live tracking på stevnene klikk deg inn på Seilsportligaens nettsider her:

Norsk Seilsportliga

Om du er interessert i å representere Kragerø Seilforening i Seilsportligaen ta kontakt med:

Øivind-Tore Mylius

Skåtøy Rundt 2017 resultater
Det ble en fantastisk flott Skåtøy Rundt i år med sol, skiftende vind og god stemning!

Gratulerer til Boye og Christian Semb med seieren i nr. 688 "Lille Oscar"!

Se resultatlisten her:

Seilcamp 2018https://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=31Seilcamp 20182018-07-03T00:00:00Z2018-07-06T23:59:00ZSaltneven Også i år arrangerer KSF sin tradisjonelle samling for nybegynnere og viderekomne unge seilere i alderen 8 til 15 år. Seilcampen starter tirsdag 3. juli kl. 10:00 og avsluttes fredag 6. juli. og holdes på Saltneven. Seilcampen er en unik mulighet for barn til å blir trygge og gode seilere. De blir veiledet av KSFs dyktige trenere som har flere års erfaring fra tidligere seilcamper. Seilerne deles inn i grupper basert på erfaring og alder (nybegynnere, viderekomne og en egen gruppe for Feva-seilere). Seilcampen starter hver dag kl. 10.00 og avsluttes ca. kl. 17.00. Vi tilbyr transport fra og til Kragerø med avgang kl. 09:30 fra snuplassen ved gjestebryggene ved Gunnarsholmen. Retur fra Saltneven ca. kl. 17:00. Lunsj og frukt serveres hver dag og er inkludert i deltakeravgiften for seilerne. Det er i år kun 40 plasser tilgjengelige. Påmelding Send mail til E-post: lise.welo@.pwc.com. Ved påmelding trenger jeg følgende informasjon (for nye deltakere): Seileren: Navn, fødselsdato, adresse, eventuelle matallergier, om seileren er nybegynner eller erfaren, ønske om lån av båt og evt. transport til/fra Kragerø. Foresatt: Navn, mobilnummer og mailadresse til en foresatt, Deltakeravgift: Seilcampen koster kr 2.750,- og inkluderer lunsj (mat og drikke) og frukt hver dag, eventuelt lån av båt og transport fra/til Kragerø samt grillmiddag torsdag. Deltageren/seileren blir også medlem av KSF. Er seileren allerede medlem av KSF, reduseres deltageravgiften med kr 350,- . Søskenrabatt: To søsken: kr 3.800,-. Tre søsken: kr 4.900,-. Hvis allerede medlem av KSF, reduseres avgiften med kr 350,- pr. stk. Deltakeravgiften betales til konto 2708.10.57767.
Terne klassemesterskaphttps://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=21Terne klassemesterskap2018-07-14T00:00:00Z2018-07-15T23:59:00ZSaltneven
Seilsportligahttps://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=23Seilsportliga2018-07-21T00:00:00Z2018-07-22T23:59:00ZMolde