ExpressExpress
RegattaRegatta
Tur og HavseilereTur og Havseilere

Jolle treninger

Jollegruppa trener hver onsdag på Saltneven hele sesongen, og det blir arrangert felles transport fra Skrubben/Naper for de som trenger det.

Treningene annonseres på Facebookgruppen til jollegruppa, så følg med på denne:

Jollegruppa, Kragerø Seilforening

Alle nye og eksisterende jollegruppe medlemer er velkomne!

Kontaktperson:
Ståle Gundersen på tlf: 951 00 934 eller e-post

Om du er interisert i å begynne å seile, ta kontakt eller møt opp på treningene!
Skåtøy Rundt 2017 resultater
Det ble en fantastisk flott Skåtøy Rundt i år med sol, skiftende vind og god stemning!

Gratulerer til Boye og Christian Semb med seieren i nr. 688 "Lille Oscar"!

Se resultatlisten her:

Seilsportliga

Kragerø Seilforening stiller lag i Norsk Seilsportliga.

For å lese mer om Seilsportligaen og følge med på live tracking på stevnene klikk deg inn på Seilsportligaens nettsider her:

Norsk Seilsportliga

Om du er interessert i å representere Kragerø Seilforening i Seilsportligaen ta kontakt med:

Øivind-Tore Mylius

Siste nyheter

Overraskende klassemester i kogg 2017.Overraskende klassemester i kogg 2017.2017-08-06T22:00:00ZMed Helge Enebergs triste farvel i koggklassen og i Øyvind Ingebretsens fravær, var det helt åpent hvem som skulle bli årets klassemester i kogg. Overraskende ble det at det ble Jørn Jensen og Per Halvor Halvorsen ble stående øverst til slutt.
En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.2017-07-31T22:00:00ZPå tross av elendige værprognoser, ble det arrangert tre fine seilaser under helgaes Galeiodden Pokalseilas.
God seiling av KSF i Seilsportligaen!God seiling av KSF i Seilsportligaen!2017-07-30T22:00:00ZDenne helgen ble 3. runde av Norsk Seilsportliga arrangert i Larvik. Kragerø Seilforening havner totalt på 11. plass etter god seiling og passeringer helt i toppsjiktet.
Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!2017-07-25T22:00:00ZSundseilasen 2017, som er et privat iniativ av Trond Serjersted Bødtker, ble en fantastsik opplevelse for alle som deltok. Hele 19 Terner stilte på denne fantastsik flotte dagen.
En strålende Skåtøy Rundt 2017.En strålende Skåtøy Rundt 2017.2017-07-23T22:00:00ZKragerø Seilforening er meget godt fornøyde med at 39 terner stilte til start i det 52. Skåtøy Rundt. At værgudene hadde forbarmet seg over arrangøren med et strålende vær, forsterket inntrykket om et kjempearrangement.
En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.2017-07-03T22:00:00ZJohannes Brekka og Sivert Lunøe Phil ble nr 6. i NM for Feva.
Kragerø Seilforenings «Seil-camp 2017»Kragerø Seilforenings «Seil-camp 2017»2017-04-26T22:00:00ZKragerø Seilforening (KSF) arrangerer også i år sin tradisjonelle samling for nybegynnere, og viderekomne unge seilere i alderen 8 til 15 år. Seil-campen starter tirsdag 4. juli kl. 10:00 og avsluttes fredag 7. juli og holdes på Saltneven.
ÅRSRAPPORT 2016ÅRSRAPPORT 20162017-02-08T23:00:00ZPublisert torsdag 09.02.2017

>>http://>>