ExpressExpress
RegattaRegatta
Tur og HavseilereTur og Havseilere

Seilcamp 2018

Send mail til E-post: lise.welo@.pwc.com.

Ved påmelding trenger jeg følgende informasjon (for nye deltakere):

Foresatt: Navn, mobilnummer og mailadresse til en foresatt,

Deltakeravgiften betales til konto 2708.10.57767.

Jolle treninger

Jollegruppa trener hver onsdag på Saltneven hele sesongen, og det blir arrangert felles transport fra Skrubben/Naper for de som trenger det.

Treningene annonseres på Facebookgruppen til jollegruppa, så følg med på denne:

Jollegruppa, Kragerø Seilforening

Alle nye og eksisterende jollegruppe medlemer er velkomne!

Kontaktperson:
Ståle Gundersen på tlf: 951 00 934 eller e-post

Om du er interisert i å begynne å seile, ta kontakt eller møt opp på treningene!
Seilsportliga

Kragerø Seilforening stiller lag i Norsk Seilsportliga.

For å lese mer om Seilsportligaen og følge med på live tracking på stevnene klikk deg inn på Seilsportligaens nettsider her:

Norsk Seilsportliga

Om du er interessert i å representere Kragerø Seilforening i Seilsportligaen ta kontakt med:

Øivind-Tore Mylius

Skåtøy Rundt 2017 resultater
Det ble en fantastisk flott Skåtøy Rundt i år med sol, skiftende vind og god stemning!

Gratulerer til Boye og Christian Semb med seieren i nr. 688 "Lille Oscar"!

Se resultatlisten her:

Siste nyheter

Overraskende klassemester i kogg 2017.Overraskende klassemester i kogg 2017.2017-08-06T22:00:00ZMed Helge Enebergs triste farvel i koggklassen og i Øyvind Ingebretsens fravær, var det helt åpent hvem som skulle bli årets klassemester i kogg. Overraskende ble det at det ble Jørn Jensen og Per Halvor Halvorsen ble stående øverst til slutt.
En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.En fin Galeiodden Pokalseilas 2017.2017-07-31T22:00:00ZPå tross av elendige værprognoser, ble det arrangert tre fine seilaser under helgaes Galeiodden Pokalseilas.
God seiling av KSF i Seilsportligaen!God seiling av KSF i Seilsportligaen!2017-07-30T22:00:00ZDenne helgen ble 3. runde av Norsk Seilsportliga arrangert i Larvik. Kragerø Seilforening havner totalt på 11. plass etter god seiling og passeringer helt i toppsjiktet.
Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!Sundseilasen 2017 ble en fantastisk opplevelse!2017-07-25T22:00:00ZSundseilasen 2017, som er et privat iniativ av Trond Serjersted Bødtker, ble en fantastsik opplevelse for alle som deltok. Hele 19 Terner stilte på denne fantastsik flotte dagen.
En strålende Skåtøy Rundt 2017.En strålende Skåtøy Rundt 2017.2017-07-23T22:00:00ZKragerø Seilforening er meget godt fornøyde med at 39 terner stilte til start i det 52. Skåtøy Rundt. At værgudene hadde forbarmet seg over arrangøren med et strålende vær, forsterket inntrykket om et kjempearrangement.
En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.En sterk 6. plass i Feva NM for Kragerøgutter.2017-07-03T22:00:00ZJohannes Brekka og Sivert Lunøe Phil ble nr 6. i NM for Feva.

>>http://>>

Seilcamp 2018https://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=31Seilcamp 20182018-07-03T00:00:00Z2018-07-06T23:59:00ZSaltneven Også i år arrangerer KSF sin tradisjonelle samling for nybegynnere og viderekomne unge seilere i alderen 8 til 15 år. Seilcampen starter tirsdag 3. juli kl. 10:00 og avsluttes fredag 6. juli. og holdes på Saltneven. Seilcampen er en unik mulighet for barn til å blir trygge og gode seilere. De blir veiledet av KSFs dyktige trenere som har flere års erfaring fra tidligere seilcamper. Seilerne deles inn i grupper basert på erfaring og alder (nybegynnere, viderekomne og en egen gruppe for Feva-seilere). Seilcampen starter hver dag kl. 10.00 og avsluttes ca. kl. 17.00. Vi tilbyr transport fra og til Kragerø med avgang kl. 09:30 fra snuplassen ved gjestebryggene ved Gunnarsholmen. Retur fra Saltneven ca. kl. 17:00. Lunsj og frukt serveres hver dag og er inkludert i deltakeravgiften for seilerne. Det er i år kun 40 plasser tilgjengelige. Påmelding Send mail til E-post: lise.welo@.pwc.com. Ved påmelding trenger jeg følgende informasjon (for nye deltakere): Seileren: Navn, fødselsdato, adresse, eventuelle matallergier, om seileren er nybegynner eller erfaren, ønske om lån av båt og evt. transport til/fra Kragerø. Foresatt: Navn, mobilnummer og mailadresse til en foresatt, Deltakeravgift: Seilcampen koster kr 2.750,- og inkluderer lunsj (mat og drikke) og frukt hver dag, eventuelt lån av båt og transport fra/til Kragerø samt grillmiddag torsdag. Deltageren/seileren blir også medlem av KSF. Er seileren allerede medlem av KSF, reduseres deltageravgiften med kr 350,- . Søskenrabatt: To søsken: kr 3.800,-. Tre søsken: kr 4.900,-. Hvis allerede medlem av KSF, reduseres avgiften med kr 350,- pr. stk. Deltakeravgiften betales til konto 2708.10.57767.
Terne klassemesterskaphttps://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=21Terne klassemesterskap2018-07-14T00:00:00Z2018-07-15T23:59:00ZSaltneven
Seilsportligahttps://krageroseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=23Seilsportliga2018-07-21T00:00:00Z2018-07-22T23:59:00ZMolde